teisipäev, 23. detsember 2014

Üht ja teist/Various matters

Lilla sviiter on valmis ja kuivab. Ei tea, millal saan näidata korralikke pilte, aga siis, kui saan, siis kirjutan sellest rohkem.
The purple sweater is finished and drying. I don't know when I will be able to show decent pictures but once I will, I'll write about it more.
Tegelikult pole sviiter läbipaistev, aga vastu akent pildistades jääb küll selline mulje.
In reality the sweater is not at all as transparent but when taking pictures against the window you may get such an impression as if it were.
Ja siis on veel niisugune jutt. Vaatasin, et see kudum on kuidagi hästi õnnestunud. Kaelaauk võib olla hästi pisut kitsam, aga visuaalselt on kõik korras ja üldine proportsioon igati sobiv. Pealegi meeldib mulle patent ja poolpatent. Seega otsustasin kududa sokilõngast midagi taolist. Varrukad tulevad ilmselt pikemad ja pisut teistsugused.
And yet another thing. I've noticed that this knit has turned out quite well. The neck opening could be a bit narrower but visually everything is right and the gerneral proportion is quite suitable. In addition I like patent and half-patent stitch. Thus, I decided to knit something similar from a sock yarn. The sleeves will probably be longer and slightly different.
Sellest sviitrist on rohkem juttu siin.
Here you can read more about the sweater.

Kommentaare ei ole: