reede, 4. juuli 2014

Pealeviskamisjakk/Throw-on cardigan

Mul on üks selline sallkraega pealeviskamisjakk. Suvel on väga hea asi. Ostetud kunagi Terranovast, vist 2008. või 2009.a., kasutan siiamaani.
I have this throw-on cardi with shawl collar. It is very practical in summer. I got it once in Terranova, probably, in 2008 or 2009 and have been using it ever since.
Siis tuli mõte, et võiks kududa midagi taolist puuvillasest lõngast. Siin on algus.
Then it occured to me that I could knit something similar from cotton. Here is the beginning.


2 kommentaari:

Arnikai ütles ...

See on väga hea mõte! Mul ka üks selline, mida olen ühte ja teistpidi vaadanud, et teeks äkki ise ka... aga pole tegudeni veel jõudnud. Eks ma siis naudin piltidelt Sinu töö vilju:)

Anna ütles ...

Arnikai, tänan! Mul on plaanis kirjutada kunagi pikemalt sallkraega jakkidest ja võib-olla teha üks kooskudumine.